Cedralex

Termékbevezető kampány

Termékarculat

Letisztult, prémium látvány – prémium kozmetikumhoz

A kozmetikumok vizuális kommunikációja kifinomult és magas szintű megvalósítást igényel. A Cedralex dermokozmetikum hazai bevezetéséhez tervezett arculat és a kampányhoz szükséges kreatívok megtervezése izgalmas és testhezálló feladatnak bizonyult.

Termékfotózás

Nem elég, ha szép a termék, a termékfotónak is professzionálisnak kell lennie. Egy minőségi termékfotó kívánatossá teszi és eladja a terméket. Van, hogy még nem áll rendelkezésre a termék, de a kampánynak már futnia kell. Ilyenkor fotorealisztikus 3D modellt készítünk.

PR- és sajtókommunikáció

Az ATL kommunikáció egyik fontos eleme volt a nyomtatott sajtóban való megjelenés. A hirdetésekkel párhuzamban PR cikkek támogatták a kampányt a legnépszerűbb női magazinokban, egészségtudatos magazinokban és wellness újságokban. A PR kommunikációt partnerünk, a purecom bonyolította le.

Weboldal

Naprakész patikakeresővel

A weboldal tervezése során az aktuális vizuális és technikai trendeknek megfelelő micrositeot tervezünk a Cedralex terméknek. Az oldal reszponzív, tehát ergonómikusan igazodik okostelefonhoz, tablethez és nagy monitorokhoz egyaránt. A weboldalon lévő patikakereső adatbázisa az ügyfél által frissíthető, így mindig naprakész azon patikák listája, ahol a termék kapható.

Detralex

Kampányarculat tervezés

Kreatív koncepció

Tollpihe – a könnyedség motívuma

A 2018-as Detralex kampányokarculat tervezése során a célunk egyrészt az volt, hogy megmaradjanak bizonyos attribútumok, melyek a márkafolytonosságot biztosítják; másrészről viszont olyan vizuált alkossunk, mely új és egyedi, valamint jó érzéseket vált ki a célcsoportból. Amik a márkafolytonosságot biztosítják: a "könnyű lábak" szlogen, a termékfotó, a narancs és a flavonoidok. A megújulás elemei: az alulról jövő női láb és a tollpihék.

Termékfotózás

A Detralex legmarkánsabb termékarculati eleme a tükröződően fényes felületű ezüst keret. Emiatt a doboz fotózása különösen nehéznek bizonyult. Stúdiónkban speciális ernyőkkel értük el, hogy ne tükröződjön a felületen a környezet, mégis élethű legyen az ezüstös szegély.

Újsághirdetések

A Detralex 2018-as key visual alapján számos méretben és verzióban készítettünk a hirdetésből mutációkat. Hatékony brand management eszközeinknek köszönhetően gördülékenyen tudtuk kiszolgálni a felmerülő kéréseket.

Óriásplakát kampány

A közterületi kampány egyik leglátványosabb formája az óriásplakát. A Detralex kampány során az egész ország területén kihelyezett óriásplakátok segítik a kampányt a tömeges elérésben. Az egységes kampányarculat lehetővé teszi, hogy egymást erősítse az ATL és BTL kommunikáció.

Citylight kampány

A citylight is a közterületi elérést segíti a nap 24 órájában. Mivel tömegközlekedési csomópontokban, megállóknál van kihelyezve, emiatt jó láthatóságot és presztízs megjelenést biztosítanak olyan helyeken is, amit óriásplakáttal nem lehet elérni.