Coca-Cola

Termékarculat, termékkampányok

Emotion és NaturAqua

Termékarculat tervezés

A két termék alapja a Magyarországon több száz méter mélyről felszínre hozott jó minőségű ásványvíz. A természetességet és a tiszta víz erejét kellett kommunikálni a vásárlók felé a címkék tervezése során. Az Emotion, mint ízesített ásványvíz, a kristálytiszta víz és a gyümölcsös ízhatás egyedülálló kombinációja, melyet a címkén a cseppes gyümölcsök hivatottak megjeleníteni. Elvárás volt még a 8 féle íz jól elkülöníthető szín-mutációja.

Termékfotózás

A Coca-Cola magyarországi kampányaiban használt termékfotók jelentős része stúdiónkban készült. A termékfotók esztétikusan és egyben jól láthatóan mutatják be a PET és az üvegpalackokat. A cél mindenekelőtt a reklámhatás fokozása volt, de emellett a szakterületek korrekt megjelenítésére is nagy hangsúlyt fektettünk.

POS Anyagok

A Coca-Cola termékek reklámozásának helyszínei legtöbbször a boltok, üdítőautomaták, a hűtők és a vendéglátóipari egységek. A Coca-Cola, Fanta, Cappy Ice Fruit, NaturAqua, NAQ Emotion általunk tervezett reklám anyagai mindenhol megtalálhatóak, akár a fent felsorolt helyeken, akár internetes felületeken, de még a focipályák futóreklámján is.

Éttermi anyagok

A Coca-Cola Hellenic megbízásából sok lehetőségünk adódott egészen különböző vendéglátóipari helyek dekorálására. Az egyetemi büfétől kezdve a modern irodaházak étterméig, a kínai gyorsétkezdétől az egyszerű ligeti lángososig. Mindegyik adott valami más lehetőséget, új kihívást a tervezésnél és a kivitelezésnél egyaránt.